Informace o záruce

DŮLEŽITÉ: Před zahájením servisních úkonů na výrobku musíte pro případ, že by společnost Sony musela odstranit data, zálohovat všechna uložená data a software instalovaný na pevný disk. Společnost Sony není zodpovědná za žádné škody ani ztrátu programů, dat nebo jiných informací uložených na žádných médiích ani součástech během servisu.

Vážený zákazníku,

děkujeme vám, že jste si zakoupili výrobek Sony. Doufáme, že s jeho používáním budete spokojeni.
V nepříliš pravděpodobném případě, že byste potřebovali záruční servis, se obraťte na službu Tablet Support na svého prodejce nebo na člena sítě autorizovaných servisů (ASN) v zemích evropského hospodářského prostoru (EEA) nebo v ostatních zemích uvedených na této záruce nebo v doplňujících letácích. V rámci předcházení nedorozuměním vám doporučujeme, abyste si před vyhledáním záručního servisu pečlivě přečetli dokumentaci.

Záruka

Tato záruka se na váš výrobek Sony vztahuje v případě, že je to uvedeno na doplňujících letácích dodaných s výrobkem a výrobek byl zakoupen v příslušné oblasti. Společnost Sony zaručuje, že výrobek bude v den původního zakoupení a 2 roky poté bez vad materiálu a zpracování. Společnost Sony zajišťující tuto záruku je uvedena v tomto dokumentu nebo v doplňujících letácích pod záhlavím země, kde záruční servis vyžadujete.
Pokud bude výrobek v záruční době uznán za vadný (v době původního zakoupení) z důvodu vadného materiálu nebo zpracování, zajistí vám společnost Sony nebo člen sítě ASN v záruční oblasti bez nároku na odměnu za práci a díly opravu nebo (podle rozhodnutí společnosti Sony) výrobek nebo vadné části vymění. Pro tuto záruku platí následující podmínky a omezení: Společnost Sony a členové sítě ASN mohou vadné výrobky nebo díly vyměnit za nové nebo repasované výrobky nebo díly. Nahrazené výrobky a díly se stávají majetkem společnosti Sony.

Podmínky

  1. Záruční služby budou poskytnuty pouze v případě, pokud současně s vadným výrobkem v záruční době předložíte původní fakturu nebo účet (s uvedeným datem zakoupení, názvem modelu a názvem prodejce). Pokud tyto dokumenty nepředložíte nebo jsou neúplné či nečitelné, mohou společnost Sony a členové sítě ASN bezplatný záruční servis odmítnout.
    Tato záruka pozbývá platnosti, pokud jsou název modelu nebo výrobní číslo na výrobku pozměněny, odstraněny nebo nečitelné.

  2. Chcete-li předejít poškození, ztrátě či smazání vyjímatelných paměťových médií nebo příslušenství, musíte je před předáním k záručnímu servisu vyjmout.

  3. Tato záruka nekryje náklady a rizika přepravy výrobku do společnosti Sony nebo členovi sítě ASN a zpět.

  4. Tato záruka se netýká:
    • periodické údržby a oprav či výměny částí v důsledku běžného opotřebení;
    • spotřebního materiálu (součástí, u kterých je během životnosti výrobku předpokládáno pravidelné vyměňování, například baterií); touto zárukou společnost Sony zaručuje, že akumulátor vložený do výrobku Sony v den původního zakoupení nemá vady materiálu a zpracování a nebude je mít po dobu 6 měsíců od tohoto data;
    • poškození nebo závad způsobených používáním, provozováním nebo zacházením s výrobkem v rozporu s běžným osobním nebo domácím používáním;
    • poškození nebo změn výrobku v důsledku zneužití, například:
      - zacházením vedoucím k fyzickým, kosmetickým nebo povrchovým poškozením nebo změnám výrobku nebo k poškození obrazovky LCD,
      - nenainstalováním a nepoužíváním výrobku k běžným účelům podle návodu k instalaci a používání společnosti Sony,
      - neřízením se bezpečnostními pokyny společnosti Sony,
      - neudržováním výrobku podle pokynů k řádné údržbě společnosti Sony,
      - instalací nebo používáním výrobku v rozporu s technickými nebo bezpečnostními zákony a normami v zemi, kde je výrobek instalován nebo používán,
      - virovými infekcemi nebo používáním výrobku se softwarem nedodaným s výrobkem nebo s nesprávně nainstalovaným softwarem,
      - stavem nebo závadami systémů, ve kterých je výrobek používán nebo je do nich začleněn, s výjimkou ostatních výrobků Sony určených k používání s tímto výrobkem,
      - používáním výrobku s příslušenstvím, periferiemi nebo jinými výrobky jiného typu, stavu nebo standardu než předepisuje společnost Sony,
      - opravami nebo pokusy o opravu osobami, které nezastupují společnost Sony nebo člena sítě ASN;
      - úprav bez předchozího písemného souhlasu společnosti Sony, včetně:
      • aktualizace výrobku v míře překračující specifikace nebo funkce popsané v návodu k použití, nebo
      • změn výrobku odpovídajících místním technickým nebo bezpečnostním normám v jiných zemích, než pro které byl výrobek zkonstruován a vyroben,
      • nedbalosti,
      • nehod, požárů, kapalin, chemikálií, jiných látek, záplav, vibrací, nadměrného tepla, nedostatečného větrání, proudových nárazů, nadměrného nebo nesprávného vstupního napětí, radiace, elektrostatických výbojů včetně blesku, ostatních externích sil a nárazů.
  5. Tato záruka se týká pouze hardwarových součástí výrobku. Netýká se softwaru (společnosti Sony ani jiných výrobců), ke kterému jsou poskytnuty nebo se předpokládá platnost licenčních smluv s koncovým uživatelem nebo samostatných záručních ujednání nebo výjimek.

  6. V následujících případech bude účtován diagnostický poplatek:
    a) Diagnostika společnosti Sony nebo autorizovaného servisu Sony prokáže, že podle této záruky (z jakéhokoli důvodu) nemáte nárok na opravu závady.
    b) Výrobek řádně pracuje a nelze diagnostikovat žádnou závadu hardwaru.

  7. Zásady pro vadné body:
    Povolený počet vadných bodů na panelu displeje splňujícím normu ISO 13406-2 je méně než 0,0005 % celkového počtu. Na internetových stránkách Tablet Support najdete téma „Zásady týkající se vadných obrazových bodů“ (Faulty Pixels Policy), kde si můžete ověřit hodnoty platné pro váš tablet.

Výluky a omezení

Kromě uvedených případů neposkytuje společnost Sony na výrobek ani dodávaný software žádné (výslovné, předpokládané, zákonné ani jiné) záruky kvality, výkonu, přesnosti, spolehlivosti, vhodnosti pro konkrétní účel ani jiné záruky. Pokud tato výluka není ze zákona zcela ani částečně povolena, vylučuje nebo omezuje společnost Sony záruky v maximální míře povolené zákonem. Záruky, které nelze zcela vyloučit, jsou (v míře povolené příslušným zákonem) omezeny na dobu trvání této záruky.

Jedinou povinností společnosti Sony v rámci této záruky je opravit nebo vyměnit výrobek podle podmínek této záruky. Společnost Sony není zodpovědná za žádné ztráty nebo škody se vztahem k výrobkům, službám, této záruce ani za jiné ztráty nebo škody, včetně:
- ekonomických nebo abstraktních škod;
- ceny zaplacené za výrobek;
- ztráty zisků, příjmů, dat;
- požitků z užívání výrobku nebo přidružených výrobků; nepřímé, náhodné ani následné ztráty nebo škody.

Tato ustanovení platí i v případě, že se ztráta nebo škoda vztahuje k:
- nedostatečnému provozu nebo nemožnosti provozu výrobku nebo přidružených výrobků v důsledku závad nebo nedostupnosti po dobu opravy u společnosti Sony nebo člena sítě ASN, vedoucímu k prostojům, ztrátě uživatelského času nebo přerušení podnikání;
- nepřesnosti výstupu z výrobku nebo přidružených výrobků;
- škodám nebo ztrátě softwaru nebo vyjímatelných paměťových médiích;
- virovým infekcím a jiným příčinám.

Tato ustanovení se týkají ztrát a škod vzniklých podle libovolné právní teorie včetně nedbalosti a jiných deliktů, porušení smlouvy, vyjádřené nebo předpokládané záruky a striktní odpovědnosti (a to i v případě, kdy byli společnost Sony nebo člen sítě ASN na možnost takových škod upozorněni).

Pokud příslušný zákon takové vyloučení zodpovědnosti zakazuje nebo omezuje, společnost Sony svou zodpovědnost vylučuje nebo omezuje v maximální míře povolené zákonem. V některých zemích je například zakázáno vyloučení nebo omezení záruk za škody způsobené nedbalostí, hrubou nedbalostí, vědomým protiprávním jednáním, podvodem nebo podobnými činy. Zodpovědnost společnosti Sony daná touto zárukou v žádném případě nepřekračuje cenu zaplacenou za výrobek. Pokud však příslušný zákon povoluje pouze vyšší omezení zodpovědnosti, platí vyšší omezení.

Vaše zákonná práva jsou zachována

Spotřebitelé mají zákonná práva, která stanovují místní zákony týkající se prodeje spotřebního zboží. Tato záruka neovlivňuje vaše případná zákonná práva, ani práva, která nelze vyloučit ani omezit, ani vaše práva ve vztahu k osobě, od které jste výrobek zakoupili. Dle vlastního posouzení můžete vznést jakékoli nároky.

Sony B.V.,
pod názvem Sony Belgium, bijkantoor van (pobočka) Sony B.V.

Sídlo společnosti: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW, Velká Británie
Identifikační číslo společnosti: 71682147
DIČ: BE0452161045
Místní adresa: Da Vincilaan 7 - D1, 1930 Zaventem, Belgium