Zkuste následující:

 

Platí pouze pro řady W9xxA, W8xxA, W7xxA, W6xxA, X90xxA, X85xxA, X95xxB, X90xxB, X85xxB, W9xxB, W8xxB, W7xxB, W6xxB a W750C.   Kde na svém produktu najdu název modelu?

 

Spusťte nastavení prohlížeče a vymažte všechny soubory cookie:

  • Z nabídky [App] (Aplikace) spusťte prohlížeč
  • Vyberte položku [Options] (Možnosti)
  • Vyberte položku [Browser Settings] (Nastavení prohlížeče)
  • Vyberte položku [Delete all Cookies] (Smazat všechny soubory cookie)

 

Platí pouze pro řady WD75, WD6, WE75, WE6, XE70 a WF6.   Kde na svém produktu najdu název modelu?

 

Nastavte na televizoru osobní informace:

  • Vyberte možnost [HOME] (Domů) > [Settings] (Nastavení)
  • Vyberte možnost [Customer Support] (Zákaznická podpora)
  • Vyberte možnost [Initialize Personal Information] (Nastavit osobní informace)
  • Vyberte možnost [OK]

Je problém vyřešený?

Ano Ne, navigovat na další krok