Možnost 1: Registrační email pro produkty MySony (platí pouze pro fotoaparáty):
U některých fotoaparátů můžete při registraci obdržet další rok záruky (platí smluvní podmínky). Více informací k tomuto tématu naleznete zde.
Příklad:
Pokud aktivační kód nenaleznete nebo jste e-mail s ním neobdrželi, zkontrolujte složku nevyžádané pošty. Pokud vám nepřišel registrační e-mail, kontaktujte nás.
Možnost 2: Zakoupili jste záruční list s prodlouženou zárukou.
Na zadní straně záručního listu s prodlouženou zárukou.
Příklad:
Poznámka: U následujících modelů nejsou dostupné rozšířené servisní plány společnosti Sony:
Pokud máte potíže s aktivací kódu, obraťte se na nás.
I v případě, že máte 5letou prodlouženou záruku (která dostupná je pouze ve Spojeném království), která je předem zaregistrována mezi vaším prodejcem a společností Sony, budeme možná muset aktivovat váš nový televizor v našem systému. Kontaktujte nás, abyste nám poskytli přesné datum nákupu a abychom vám přizpůsobili smlouvu.
Tato stránka je určena pouze pro následující zařízení Sony: Televizory BRAVIA, videokamery, digitální fotoaparáty Cyber-shot, fotoaparáty s výměnnými objektivy, objektivy, řešení pro domácí a osobní audio.
Další informace o telefonu Xperia a systému Playstation naleznete na našich webových stránkách vyhrazených pro tyto přístroje.
Navštivte sekci vyhrazenou opravám na našich webových stránkách.