Vítejte na servisních stránkách podpory společnosti Sony. Provedeme vás nezbytnými kroky, aby vaše oprava proběhla co možná nejpříjemněji a nejpohodlněji.


Krok 1: Ověřte si, zda opravu potřebujete

Podívali jste se do našeho nástroje pro rychlé odstraňování problémů (pouze pro televizory, sluchátka a mobilní zařízení)? Pokud jste jej přehlédli, ověřte si, zda si opravu skutečně potřebujete zamluvit: opravám se dá často vyhnout!


Krok 2: Co potřebuji a proč to potřebuji?

Až si budete jistí, že je oprava nutná, budete si muset připravit určité informace.

Projděme si seznam informací potřebných k opravě:

Název produktu/modelu
Sériové číslo
Číslo IMEI (pouze pro mobilní zařízení)

Kde najdu název svého modelu a sériové číslo?

Poskytnutí názvu modelu, sériového čísla a čísla IMEI (pouze pro mobilní zařízení) nám umožní přesně identifikovat váš produkt a získat dodatečné informace, které přispějí k průběhu opravy.

Faktura

Vaše faktura pomůže prodejci zjistit, zda je váš produkt stále v záruce. Faktura váš produkt rovněž spojuje s databází prodejce. Ztratili jste fakturu? Nic se neděje – pokud je produkt stále v záruce, měl by mít prodejce digitální kopii.

Záruční informace

Ověřte si, že je váš produkt v záruce (na faktuře) nebo mějte po ruce údaje o rozšířené záruce. Pokud si nejste jistí délkou záruční doby ve své zemi, podívejte se na náš přehled.

Osobní údaje

Jméno, adresa, e-mail a telefonní číslo.

Krok 3: Popis problému

Příprava je klíčem k úspěchu. Jasný popis problému pomůže servisnímu týmu při opravě.
Můžete si stáhnout a vytisknout náš vzor, který vám pomůže shrnout požadované informace.

Stáhnout vzor

Krok 4: Nalezení a kontakt autorizovaného servisního střediska společnosti Sony

Teď, když máte vše potřebné, je načase najít autorizované servisní středisko (ASS). Pro nalezení vhodného ASS ve svém okolí použijte vyhledávač ASS.
Vaše ASS vás provede zbytkem opravy. Poskytněte jim všechny nashromážděné informace.


repair centre locator

Kliknutím sem najděte autorizované servisní středisko


Další tipy a triky

  • Vytvořte si zálohu dat:
    Při provádění opravy výrobku dojde k obnovení jeho původního továrního nastavení. To znamená, že všechna data uložená v zařízení, jako jsou hudební soubory nebo obrázky, budou vymazány. Společnost Sony nezodpovídá za ztrátu osobních souborů během opravy, takže důrazně doporučujeme, abyste si předtím, než nám zašlete svůj produkt či produkty, vytvořili zálohu souborů. To lze provést přenesením souborů do počítače nebo na paměťovou kartu či externí úložné zařízení USB.

  • Mobilní zařízení: Další informace o zálohování dat najdete v návodu k použití zařízení.
  • Nezasílejte nepotřebné položky
    Příslušenství k zařízení posílejte pouze, pokud souvisí s opravou (např. nabíječku baterie, která nefunguje, jak by měla). Z produktu vyjměte následující média, jelikož by při opravě mohla být zahozena, ztracena či poškozena:
    • disky CD,
    • disky DVD,
    • disky Blu-ray Disc,
    • paměťové karty.


    Pokud je s hlavní jednotkou přikládáno do opravy libovolné příslušenství, je důležité specifikovat, které příslušenství bylo přiloženo. Tím se do budoucna vyhnete případným sporům. Pokud například není po dokončení opravy vráceno připojené příslušenství.

    Společnost Sony nezodpovídá za poškozená či ztracená úložiště či optická média.