Vítejte na servisních stránkách podpory společnosti Sony. Provedeme vás nezbytnými kroky, aby vaše oprava proběhla co možná nejpříjemněji a nejpohodlněji.
Podívali jste se do našeho nástroje pro rychlé odstraňování problémů (pouze pro televizory, sluchátka a mobilní zařízení)? Pokud jste jej přehlédli, ověřte si, zda si opravu skutečně potřebujete zamluvit: opravám se dá často vyhnout!
Až si budete jistí, že je oprava nutná, budete si muset připravit určité informace.
Projděme si seznam informací potřebných k opravě:
Kde najdu název svého modelu a sériové číslo?
Poskytnutí názvu modelu, sériového čísla a čísla IMEI (pouze pro mobilní zařízení) nám umožní přesně identifikovat váš produkt a získat dodatečné informace, které přispějí k průběhu opravy.
Vaše faktura pomůže prodejci zjistit, zda je váš produkt stále v záruce. Faktura váš produkt rovněž spojuje s databází prodejce. Ztratili jste fakturu? Nic se neděje – pokud je produkt stále v záruce, měl by mít prodejce digitální kopii.
Ověřte si, že je váš produkt v záruce (na faktuře) nebo mějte po ruce údaje o rozšířené záruce. Pokud si nejste jistí délkou záruční doby ve své zemi, podívejte se na náš přehled.
Jméno, adresa, e-mail a telefonní číslo.
Příprava je klíčem k úspěchu. Jasný popis problému pomůže servisnímu týmu při opravě.
Můžete si stáhnout a vytisknout náš vzor, který vám pomůže shrnout požadované informace.
Stáhnout vzor
Teď, když máte vše potřebné, je načase najít autorizované servisní středisko (ASS). Pro nalezení vhodného ASS ve svém okolí použijte vyhledávač ASS.
Vaše ASS vás provede zbytkem opravy. Poskytněte jim všechny nashromážděné informace.
Kliknutím sem najděte autorizované servisní středisko